De câtă forță, sacrificiu, demnitate, conștiință și luciditate este nevoie pentru a putea schimba un sistem tocmai cu oamenii care sunt rezultatul lui?


Ai ajuns aici, deci ai nevoie de anumite informaţii. Ce anume te-ar interesa, cu preponderenţă?

joi, 23 octombrie 2008

Decontarea navetei pentru personalul didactic - procedură

În conformitate cu art. 105(2) lit. e) din Legea nr. 1/2011 a educaţiei naţionale, cheltuielile pentru naveta personalului didactic şi didactic auxiliar fac parte din finanţarea complementară şi se asigură din bugetele locale ale unităţilor administrativ-teritoriale de care aparţin unităţile de învăţământ preuniversitar şi din sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată.
Procedura decontării navetei este detaliată în Instrucţiunea ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 2/17.02.2011 privind decontarea navetei cadrelor didactice, emisă în aplicarea (în temeiul) textelor Legii educaţiei naţionale mai sus citate, aplicabilă şi în prezent. 
Prin Legea nr. 356/2013 a bugetului de stat pentru anul 2014, în nota nr. 3-Anexa 4 şi nota nr. 5-Anexa 5, se precizeză că, din economiile înregistrate de unităţile de învăţământ preuniversitar de stat la această categorie de cheltuieli (bunuri şi servicii) se pot deconta cheltuieli cu naveta cadrelor didactice, pe perioada cursurilor, în limita distanţei de 50 km, şi în limita sumei de 26 lei/cadru didactic/lună pentru distanţa de 3 km. Pentru distanţele ce depăşesc 3 km, până la 50 km, suma de 26 lei/cadru didactic/lună se suplimentează cu 2 lei pentru fiecare kilometru. 
Dispoziţiile Legii bugetului de stat mai sus citate nu abrogă prevederile art. 105 alin. (2) lit. f) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, aşa cum, în mod greşit, s-a interpretat la nivelul unor unităţi de învăţământ sau consillii locale. Nota nr. 3-Anexa 4 şi nota nr. 5-Anexa 5 trebuie privite ca o variantă suplimentară (dar condiţionată) de finanţare a cheltuielilor pentru navetă. Autorităţile publice locale trebuie să asigure în continure cheltuielile pentru naveta personalului didactic-didactic auxiliar (detalii)


INSTRUCŢIUNI nr. 2 din 17 februarie 2011 privind decontarea navetei cadrelor didactice

În conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, cu modificările ulterioare,
În temeiul art. 105 alin. (2) lit. (f), art. 276 şi art. 304 alin. (14) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, precum şi al art. 4 din Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 3.753/2011 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii în sistemul naţional de învăţământ,
ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului emite prezenta instrucţiune.
Art. 1
Personalului didactic din unităţile de învăţământ de stat, care nu dispune de locuinţă şi căruia nu i se poate oferi o locuinţă corespunzătoare în localitatea unde are postul, i se vor deconta cheltuielile pe mijloacele de transport în comun, din localitatea de reşedinţă la locul de muncă şi de la locul de muncă în localitatea de reşedinţă. În cazul în care nu există mijloace de transport în comun între localitatea de reşedinţă şi sediul unităţii de învăţământ, urmează a i se deconta contravaloarea a 7,5 l benzină Premium la 100 km parcurşi, dacă transportul se face cu autoturismul proprietate personală, în cazul în care există mijloc de transport în comun, dar personalul didactic preferă să circule cu autoturismul proprietate personală, urmează a se deconta contravaloarea abonamentului lunar pe respectivul mijloc de transport în comun. Atunci când transportul mai multor cadre didactice se face cu un singur autoturism, plata se face numai posesorului autoturismului respectiv. Decontarea sau plata echivalentă costurilor de transport se va efectua de către autorităţile administraţiei publice locale din unitatea administrativ-teritorială pe raza căreia se află unitatea de învăţământ la care îşi desfăşoară activitatea cadrul didactic, în urma solicitărilor adresate autorităţilor administraţiei publice locale, astfel:
a)decontarea contravalorii călătoriei pe mijloacele de transport în comun prin depunerea la sfârşitul fiecărei luni de activitate a biletelor de călătorie sau a abonamentului, iar decontarea contravalorii corespunzătoare a 7,5 l benzină Premium la 100 km parcurşi, prin depunerea la sfârşitul fiecărei luni de activitate a documentelor justificative eliberate de unitatea de învăţământ, care certifică efectuarea transportului cu autoturismul proprietate personală;
b)solicitarea contravalorii călătoriei efectuate cu mijloacele de transport în comun sau a contravalorii corespunzătoare a 7,5 l benzină Premium la 100 km parcurşi, pentru cei care îşi asigură transportul cu autoturismul proprietate personală, ca urmare a pontajului zilnic efectuat de conducerea unităţii de învăţământ.
Art. 2
Consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ propune, lunar, spre aprobare consiliului local drepturile băneşti aferente personalului didactic care solicită cheltuieli de deplasare.
Art. 3
Personalului didactic din unităţile de învăţământ conexe, care nu dispune de locuinţă în localitatea unde are postul, i se decontează cheltuielile de transport. Decontarea sau plata echivalentă costurilor de transport se va efectua de unitatea de învăţământ conexă la care îşi desfăşoară activitatea cadrul didactic, respectându-se prevederile art. 1.
Art. 4
Instituţiile de învăţământ superior pot asigura, integral sau parţial, din surse proprii, transportul şi cazarea cadrelor didactice care domiciliază în alte localităţi.
Art. 5
Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti, unităţile de învăţământ, instituţiile de învăţământ superior şi autorităţile administraţiei publice locale duc la îndeplinire prezenta instrucţiune.
Art. 6
Prezenta instrucţiune se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-Ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului,
Daniel Petru Funeriu

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 123 din data de 17 februarie 2011

45 de comentarii:

Dan spunea...

Buna ziua,
Decontarea se face pentru tot abonamentul lunar chiar daca respectivul cadru didactic nu are ore in toate ziele saptamanei? Decontarea are loc si pentru cadrele didactice cu domiciliul in aceiasi comuna dar alt sat? sau care are ore la mai multe unitati subordonate scolii cu personalitate juridica? (Avem o comuna cu 5 sate dintre care 4 au scoala proprie - 2 scoli I - VIII si 2 scoli I - IV, toate avand un singur director, cel de la scoala din satul resedinta de comuna, exista printre cadrele didactice care predau si cadre cu domiciliul intr-unul din satele componente ale comunei care din diferite motive au ore la cel putin doua dintre scolile arondate la cea coordonatoare). Va mulumesc

Emilian Avrămescu spunea...

Da, evident, decontarea are loc si pentru cadrele didactice cu domiciliul in aceeasi comuna dar in alt sat.
Decontarea se face pentru tot abonamentul lunar daca nu exista abonamente cu un anumit nr de calatorii lunare sau daca nu se pot utiliza bilete de calatorie pentru fiecare zi LUCRATA in parte.

Anonim spunea...

V-as ruga, daca ati putea, sa-mi oferiti si mie un raspuns la urmatoarea intrebare :ce putem face in cazul in care primaria nu mai doreste sa daconteze naveta?Deja de 4 luni nu ne-am primit deconturile
si in aceasta situatie suntem 6 profesori care facem naveta zilnic la o scoala dintr-o comuna

Anonim spunea...

Buna ,
Este legal sa se deconteze naveta
spre oras dintr-o comuna apropiata sau din alt oras?
De unde se face plata navetei?Din fondurile primariei sau ale scolii?
Va multumesc!

Simona spunea...

Buna seara!
Am si eu o întrebare în legatura cu decontarea navetei. E posibil ca primaria sa reduca decontarea la 85% începand cu luna februarie? Mai ales cand în perioada 1 septembrie-ianuarie s-a facut o decontare totala? Pot sa schimb cu ceva faptul acesta? Mai ales ca zilnic fac o naveta costisitoare de 84 km de la oras la tara.
Va multumesc!

Anonim spunea...

Domnule Avramescu, puteti sa-mi spuneti daca se va scoate sporul rural din cauza crizei? sunt zvonuri ca se vor taia niste sporuri, stiti care? si daca asa va fi , de cand se vor scoate, din toamna?

Ionescu spunea...

In luna aprilie ni s-a decontat naveta din fondul de salarii. Nu cred ca este corect dar asa s-a spus de la trezorerie. Ce puteti sa ne spuneti? Este corect? Va multumesc pentru atentie.

Anonim spunea...

Sunt angajat ca personal nedidactic, am si ore la catedra, fac naveta in mediul rural si as dori sa stiu daca am dreptul sa mi se deconteze naveta.Multumesc

Emilian Avrămescu spunea...

@anonim nedecontare 4 luni
seisizati isj, sindicat, ITM, instanta
@anonim decont spre oras
este legal. din fondurile primariei
@simona
nu, nu este legal
@ anonim spor rural
nu cred. depinde de legea salarizarii unice
@ionescu
este nelegal
@anonim nedidacti
da, pentru deplasarile in calitate de personal didactic, inclusiv didactic auxiliar

Anonim spunea...

Buna seara,
Am si eu o problema.Anul acesta am intrat in invatamant,dar am ajuns la concluzia ca nu cred ca am luat o hotarare buna.Mie imi place sa fiu dascal,sa am copiii aproape, sa-i indrum, sa le fiu model,dar nu pot face acest lucru pt ca predau la 9 sate:nu ar fi asta o problema, dar deplasarea de la un sat la altul este adevarata problema.eu nu am masina personala, intre sate nu exista mijloace de transport,iar directorul nu imi pune microbuzul scolii la dispozitie.Eu am luat si alte variante:de a merge pe jos,dar nu se poate pt ca sunt si 10 km intre scoli,sa iau ocazia am vrut dar nici asa nu se poate pt ca sunt unele sate in varful muntelui de unde nu vine si nu pleaca nimeni.am stat cateodata si 3 ore jumatate sa treaca cineva sa ma duca de la o scoala la alta dar nu am avut noroc.In aceasta situatie eu ce sa fac?Directorul nu ma ajuta,nici primaria,iar cei care sufera sunt copiii.Va multumesc si astept raspuns.

Anonim spunea...

Buna seara,
Am si eu o problema.Anul acesta am intrat in invatamant,dar am ajuns la concluzia ca nu cred ca am luat o hotarare buna.Mie imi place sa fiu dascal,sa am copiii aproape, sa-i indrum, sa le fiu model,dar nu pot face acest lucru pt ca predau la 9 sate:nu ar fi asta o problema, dar deplasarea de la un sat la altul este adevarata problema.eu nu am masina personala, intre sate nu exista mijloace de transport,iar directorul nu imi pune microbuzul scolii la dispozitie.Eu am luat si alte variante:de a merge pe jos,dar nu se poate pt ca sunt si 10 km intre scoli,sa iau ocazia am vrut dar nici asa nu se poate pt ca sunt unele sate in varful muntelui de unde nu vine si nu pleaca nimeni.am stat cateodata si 3 ore jumatate sa treaca cineva sa ma duca de la o scoala la alta dar nu am avut noroc.In aceasta situatie eu ce sa fac?Directorul nu ma ajuta,nici primaria,iar cei care sufera sunt copiii.Va multumesc si astept raspuns.

Emilian Avrămescu spunea...

Intr-adevar aveti o situatie extrem de dificila. Solutiile sunt la ISJ si la comunitatea locala.
Eu va recomand sa sesizati ISJ, dar sa solicitati si sprijinul sindicatului/sindicatelor. Microbuzul scolar ar fi o solutie. Se pare, singura.

Anonim spunea...

Se mai deconteaza contravaloarea biletelor de tren, parca erau 6 calatorii intr-un an, conform atator ametitoare dari si schimbari de legi?
Daca da, va rog sa-mi scrieti care sunt pasii sau unde gasesc informatii.
Va multumesc.

Adriana

Emilian Avrămescu spunea...

50% 6 calatorii. Legea 128/1997, cu cerere secretariat scoala si documente calatorie anexate, in termen cat mai scurt de la efectuarea calatoriei.

Anonim spunea...

Buna ziua,
Am lasat un mesaj mai sus,cu data de 28 sept.,unde am dat unele detalii despre naveta pe care o fac intr-o comuna unde nu exista transport in comun si nu am masina personala.Sunt profesor itinerant iar comuna are 9 scoli primare in 9 sate.V-am mai spus ce greu imi este sa ajung de la o scoala la alta, si de aceea m-am hotarat sa va cer sfatul,sa alerg la isj sa vad ce se poate face,dar nimic.....in legatura cu microbuzul scolii-nu pot merge cu el(pt ca nu-si poate justifica motorina cei de la primarie sau mai bine zis ii doare mana si pixul sa scrie ceva pe foaie...)...iar isj-ul doarme...ce sa spun?in fiecare saptamana fac 104 km de naveta,pe jos sau cu ocazie.din cate am mai citit de pe forum edu pot trage unele cocluzii:legea nu ma poate obliga sa imi cumpar un autoturism-bine...asta nu ca nu vreau ci ca nu am bani-...iar pt distantele parcurse se deconteaza chiar daca nu am abonament sau masina.e adevarat?va rog in continuare sa ma ajutati.multumesc

Anonim spunea...

pe anu asta e jale la decont ... sunt proaspat debutant in invatamant si vad k ma rupt cu decontul asta :(( sincer fac cu mashina cca. 150km pe zi timp de 4 zile pe sapt k una sunt la master. deci fac cam 2400 km pe luna. la 7.5 l /100 km imi revin cam 180 l pe luna la 3.9Lei/l ar trebui sa imi deconteze cam 720 lei pe luna. am ineles din prima k pe criza asta nu o sa imi poata deconta 100%. am zis macar 70% dar ... ashtia de la primarie ma tot duc cu zaharelul k o sa se rezolve. da cand? doar D-zeu stie... care shtie ce e de facut in cazuri de astea astept si eu un semn pe id flopybal. va rog ajutati'ma

Anonim spunea...

buna seara as avea si eu nevoie de un raspuns pana vineri
care sunt caile legale de parcurs daca primarul nu vra sa ne deconteze naveta si nu avem sustinere de la director

Anonim spunea...

Buna ziua domnule Avramescu,va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa fac pentru a primi banii de naveta pt ca fac o naveta de 200km/zi dus-intors iar primaria respectiva nu mi-a decontat nici 1leu de la inceputul anului scolar si se pare ca nici pe viitor nu are de gind sa ne dea banii,pe motiv ca nu sunt bani!Va rog ce pot face sunt bani multi si nu vreu sa-i las primarului, pt ca e dreptul meu legal,iar eu cind am de dat bani la stat nu-i intereseaza ca nu am bani!!s-a abrogat cumva aceasta lege? primarii sunt mai presus de lege?ce pot face ce ma sfatuiti? sindicatul nu face nimic!!,am sanse sa cistig in instanta si sa-mi recuperez banii?am inteles ca sunt primari refuza plata chiar daca se cistiga in instanta pe motiv ca nu sunt bani!!.dv ma puteti ajuta cu ceva? cum va pot contacta? multumesc.va salut cu respect.

Anonim spunea...

am si eu nevoie de un model de raport pentru fiecare luna pentru decontarea navetei

Anonim spunea...

buna seara
sunt cadru didactic titular, fac naveta de la oras la tara cu automobilul personal deoarece nu exista mijloc de transport decat la o singura scoala(precizez ca postul de titular a fost emis pentru trei scoli).Parcurg aproximativ 510 km/saptamana pentru care am depus decont la primarie de unde mi s-au decontat sumele cheltuite,insa primarul imi impune acum sa returnez sumele decontate deoarece i se par prea mari,afirmand ca puteam face naveta si cu autocarul,Precizez ca legatura era destul de defectuoasa avand la ora 5:00 dimineata si la 16:00 autocar doar pentru o singura locatie,la celelate doua neavand nici un mijloc de transport.As dori sa aflu daca conform legii sunt obligata sa returnez aceste sume sau nu ?

Anonim spunea...

La care unitate scolara se depune cererea de decont daca lucrezi la mai multe unitati scolare dintr-o localitate?

andi spunea...

oare ce se poate face daca programul de lucru este de la 12 la 16 (in cazul Clubului Copiilor) iar autobuze sunt doar la 8 (spre serviciu) si la 15.30 respectiv 20 spre casa? se deconteaza 7,5 litri sau contravaloarea unui abonament?

ali_printes spunea...

Buna ziua!
Va rog din suflet sa-mi raspundeti si mie! Suntem 4 cadre didactice care circula cu o masina. Propietarul are probleme de sanatate(merge f greu), microbuz nu este pana in satul unde preda, ci la 2 km distanta. Nu poate face naveta cu microbuzul. Dar cu el mai circulam inca 3 cadre, doua colege cu el si eu. Desi nu sunt la scoala cu dansul, mie imi convine cu masina lui, ca trece prin satul meu. Eu as avea microbuz, dar e f de dimineata (la 6) si la 13 la intoarcere. Cum putem circula astfel incat sa ne deconteze la toti 4 contravalarea abonamentului?

camib spunea...

sunt profesoara in judetul calarasi, fac naveta de la oras la sat si am probleme cu decontul navetei in 2 sensuri:
1. primaria nu a decontat nimic pe anul 2010.
2. contabila scolii considera ca daca ai o zi metodica pe saptamana nu ai dreptul sa ti se deconteze contravaloarea unui abonament ci mai putin, in functie de nr de zile lucrate pe luna;(fac naveta cu autoturismul propriu si ar trebui sa mi se deconteze contravaloarea unui abonament).
va rog frumos sa ma sfatuiti ce este de facut pentru a rezolva aceste probleme.
va multumesc anticipat.

Anonim spunea...

Buna seara,Sunt invatatoare si fac doua navete. Au inceput sa ne deconteze,dar directorul scolii imi spune ca mie nu-mi deconteaza decat o singura naveta,deoarece el sustine titularii,eu fiind suplinitor cu 8.45. Efectiv mie mi se deconteaza naveta pana la jumatatea drumului,iar celorlalte cadre didactice pana acasa.E normal acest lucru? Unde pot merge?La aceasta scoala s-a mentinut faptul ca ,titularilor sa li se deconteze naveta! directorul spune ca el pierde un titular daca imi deconteaza si celalalt abonament cel de la domiciliu pana in oras.Pana la locul de munca fac 25 de km,plec la 7 si ajung la 8 la scoala.Astept raspunsul d-voastra!Va multumesc!

asterisc spunea...

Buna SEARA!

Va rog in legatura cu decontul navetei as dori citeva lamuriri; lucrez in invatamint ca profesor suplinitor calificat de anul trecut , septembrie 2010 si fac naveta intre 2 orase ale judetului Vaslui, cam 140 km dus-intors.
Am auzit o varianta nefericita despre acest decont , in sensul ca cei care fac naveta intre orase nu au dreptul la acest decont!!! cu toate ca parcurg distante mari, consumatoare de TIMP SI BANI!
In seara aceasta l-am auzit si pe ministru Funeriu vorbind despre aceasta problema-indicindu-ne sa citim art. 105 din legea invatamintului, care reglementeaza acest aspect. Am citit articolul, si acolo nu am gasit ca s-ar face discriminare intre naveta RURALA SI URBANA! Dar, totusi cum se aplica aceasta lege, ca pina in prezent nu am vazut nici un leut decont?

multumesc!

ynna_sv spunea...

Este normal ca in cazul in care intr-o comuna exista doua firme de transport, una efectuand curse speciale iar cealalta transport in comun, primarul comunei sa decida decontarea abonamentului cadrelor didactice in functie de cel mai mic pret , acesta fiind cel al dirmei care efectueaza cursa speciala?
Legea prevede decontul abonamentului pe mijloacele de transport in comun...Atat
Cum ar trebui sa procedez in cazul in care din valoarea de 214 lei a abonamentului primarul decide sa mi se deconteze doar 150 de lei, valoarea cea mai mica a abonamentului?

Anonim spunea...

Buna ziua!
As avea o intrbare naveta cu microbuzul scolar a cadrelor didactice se sustine financiar 100%? sau cum?, pentru ca la noi se retin cadrelor navetiste in functie de numarul de zile lucrate si distanta 25% din consumul de combustibil, este legal?

Anonim spunea...

Buna searaa!
Situatia cu decontul abonamentelor cadrelor didactice la scoala unde lucrez este foarte delicata.
Nu ni s-a decontat abonamentele de la 1 septembrie 2009, asa ca am dat Consiliul loacal in judecata si am primit hotarare judecatoreasca irevocabila in favoarea cadrelor didactice, dar domnii de la primarie tot nu ne deconteaza, spunand ca nu avem baza legala sa primim decontul abonamentelor si ei nu au bani.
S-a trimis lunar la Primarie copie de la pv CA, tabel nomunal cu cd navetiste, chiar si legea dar d-lor nu vor.
Ce ar trebui sa facem in acest caz?
Cadru didactic din Romania, mediu rural.
Va multumesc anticipat!

Anonim spunea...

Doama contabila, face naveta(nu are domiciliul pe raza comunei),are dreptul la decontarea navetei ?

Manuela Ifrim spunea...

Buna ziua ! Sunt lider de sindicat in judetul Galati. Este legal ca Primaria sa reduca decontul cu 25 % din valoarea abonamentului? Asa ni s-a decontat naveta in anul scolar 2010-2011! Va multumesc!

Anonim spunea...

buna ziua , as avea o intrebare: daca conduc masina tatalui meu la munca, se poate sa primesc decontarea? si daca da ce ar trebui facut in legatura cu asta?
va multumesc!

gigia spunea...

Transportul cadrelor didactice se poate face si cu microbuzul scolar?
Si inca ceva: elevii care sunt transportati cu microbuzul scoar, trebuie insotiti de un cadru didactic? Daca da, unde este prevăzut acest lucru?
Va multumesc!

Anonim spunea...

Buna ziua.
Avem si noi rugamintea sa ne spuneti daca beneficiem de decontare in cazul in care facem deplasarea catre oras ,care se afla la 65 de km ,in interes de serviciu ,si unde trebuie sa trecem si cu bac-ul, ca personal auxiliar.
La aceasta data ne sunt decontate pe baza de delegatie doar 2(doua) drumuri indiferent daca noi avem 5-6 drumuri pe motiv ca nu este legal .

camaras spunea...

conform legii 118/30.06.2010 art.2 alin.1 pct.a si b- legea salarizarii pe 2010- sunt reduse cu 25% toate drepturile prevazute in Legea 118/1997 privind Statutul pers. didactic, inclusiv decontarea navetei. În decembrie 2010, legea salarizarii bugetarilor pe 2011 prevede revenirea cu 15% a sumei decontate. În 10 ianuarie 2011 apare legea educatiei nationale care la art. 361 al.2 abroga legea 128/1997 privind statutul pers. didactic... in sfarsit, pentru ca nu mai exista un cadru legal ptr. decontare, instructiunea MECTS- min. educatiei- nr. 2 din 17. 02.2011 prevede decontarea navetei fara sa faca vreo referire la vreo reducere a sumei de decontare. Pe baza faptului ca prevederile legii salarizarii nu mai au acoperire, deoarece fac trimitere la statutul abrogat, nu vad de ce se continua taierile din decontarea navetei, dupa 17 februarie 2011. As avea marea rugaminte sa va expuneti punctul de vedere in legatura cu aceasta problema deoarece , fiindu-ne platita suma integral pentru lunile din 2011,contabilitatea si curtea de conturi vor sa ne oblise sa platim noi diferentele sumelor decontate in acest an... cu multumiri, prof.Tiberius Camaras

Anonim spunea...

Buna ziua,
Sunt profesor titular in Teleorman si stau in gazda, gasita si platita de mine. Merg acasa saptamanal in Olt. As dori sa stiu cum se deconteaza naveta dintr un judet in altul?

Anonim spunea...

Buna ziua,
Sunt profesor suplinitor in doua sate si fac naveta de la oras cu autoturismul personal.Ieri in consiliul de administratie al uneia dintre scoli s-au trecut preferential in procesul verbal pentru primirea decontului o parte dintre colegi cu complicitatea directorului. Am surprins discutia si am mentionat faptul ca urmeaza sa aduc astazi cererea.Mi-au spus ca nu se mai poate,ca este vina mea ca nu m-am interesat, ca sunt bani putini si nu ajung pentru toti...M-am interesat si sunt mai multi colegi care nu au fost luati in calcul.Spuneti-ne va rog ce putem face...pierd 100 ron lunar din salariul de 7oo ron...,,apreciem sprijinul pe care ni-l oferiti prin raspunsurile d-voastra la aceste intrbari''

craciun ana spunea...

Buna ziua!aceeasi problema legata de decontarea navetei o am si eu.Nu am stiut ca se deconteaza naveta in orasul in care lucrez pana nu m-am dus la sindicat sa ma plang.Problema e alta am inteles ca doamna contabila ar fi trimis o situatie la primarie dar eu nu am depus decat o cerere la unitatea scolara catre director in acest caz ce trebuie sa fac?nu sunt de mult timp in invatamant doar de trei ani .in primul an mi s-a decontat naveta pt.ca lucram in alta parte dar acum de doi ani nu am primit un leu.m-au plimbat de la contabila la directoare si tot asa raspunsul fiind acelasi ,,nu sunt bani,nu se deconteaza,,.trebuie sa ii duc bilete pe 2 ani?
ajutati-ma va rog!multumesc anticipat!

craciun ana spunea...

Buna ziua!aceeasi problema legata de decontarea navetei o am si eu.Nu am stiut ca se deconteaza naveta in orasul in care lucrez pana nu m-am dus la sindicat sa ma plang.Problema e alta am inteles ca doamna contabila ar fi trimis o situatie la primarie dar eu nu am depus decat o cerere la unitatea scolara catre director in acest caz ce trebuie sa fac?nu sunt de mult timp in invatamant doar de trei ani .in primul an mi s-a decontat naveta pt.ca lucram in alta parte dar acum de doi ani nu am primit un leu.m-au plimbat de la contabila la directoare si tot asa raspunsul fiind acelasi ,,nu sunt bani,nu se deconteaza,,.trebuie sa ii duc bilete pe 2 ani?
ajutati-ma va rog!multumesc anticipat!

deea spunea...

am si eu o nedumerire cu decontarea ab la elevi .nu s/au mai decontat banii de naveta de anul trecut din martie?ce se intampla? unde sunt acei bani?

deea spunea...

am si eu o nedumerire cu decontarea ab la elevi .nu s/au mai decontat banii de naveta de anul trecut din martie?ce se intampla? unde sunt acei bani?

Anonim spunea...

V-as ruga,daca ati putea ,sa-mi oferiti si mie un raspuns:sunt cadru didactic titular,inscris la gradul I ,am beneficiat in 2009 de compensatii salariale tranzitori,mi-am facut transfer in 2011si am lucrat pana in 2013la o alta scoala unde am primit compensatiile tranzitorii,am revenit la post printr-o detasare in interesul invatamantului si nu le mai primesc.vreau sa stiu de ce?si ce pot sa fac lucrez intr-o zona unde nu circula nici un mijloc de transport si primaria nu a decontat si nu va deconta niciodata.Va multumesc

Anonim spunea...

Buna ziua,
As vrea si eu sa stiu ce se poate face in cazul in care ti-au fost "date pierdute" bonurile de benzina si tichetul de abonament cele depuse pentru decontare.Va multumesc

Anonim spunea...

Daca personalul didactic circula cu ocazii si nu are bilete sau abonamente, poate beneficia de decontarea navetei in cuantumul unui abonament pe ruta respectiva ? De la cati km se condidera naveta si ce inseamna localitate sat sau comuna ?

Anonim spunea...

Personalul nedidactic de ce nu are dreptul la naveta,mai ales ca in Contractul Colectiv de Munca se spune ca beneficiaza de decontarea navetei personalul din invatamant, care banuiesc ca il include si pe cel nedidactic ????

Ştiri

Loading...