De câtă forță, sacrificiu, demnitate, conștiință și luciditate este nevoie pentru a putea schimba un sistem tocmai cu oamenii care sunt rezultatul lui?


Abonează-te la sinvlex și pe Facebook !

miercuri, 25 august 2010

Am fost un dobitoc. Dar nici chiar aşa...

După logica infailibilă a domnului Băsescu trebuie că sunt şi eu unul dintre mulţii dobitoci care l-au votat în 2004. Tot după părerea domniei sale, rămân un dobitoc şi pentru că nu l-am votat în 2009. Aş îndrăzni să afirm însă, cu riscul de a-l contrazice pe domnul preşedinte, că, totuşi, chiar atât de dobitoc, încât să-l fi votat şi în 2008, nu pot fi nici măcar eu. Voi ce credeţi?

3 comentarii:

Adriana spunea...

Nu conteaza pentru mine daca incidentul e adevarat, sau nu. Reactia descrisa de d-l avocat il caracterizeaza pe d-l Basescu. Si daca jocurilor murdare li se raspunde cu "inventii" ale unui cetatean-pe drept suparat pe guvernare- nu au voie sa se planga.In fond poporul nu e chiar asa dobitoc incat sa nu invete ceva de la presedinte! Sa faulteze cand vrea, pe cine vrea, cum vrea, oricum, pentru ca legea nu mai este o autoritate in acest stat.
Felicitari d-lui avocat! S-a dovedit a fi un bun elev.Din pacate singurii profesori pe care ii vom mai avea, in curand, dupa ce vor desfiinta Academia si alte institutii care nu produc suruburi, vor fi ei. Sa ne pregatim deci(un abonament la sala de forta, pana nu se scumpeste) sa luam palme peste gura si sa fim facuti dobitoci, tot mai des.E trend politic!

Adrian Luca spunea...

Eu nu ma consider a fi fost d_._._.c pentru ca l-am votat in 2004. Doar nu era sa il las pe Adrian Nastase sa ajunga presedinte si normal ca in 2009 nu a mai vazut votul meu :) dar nu cred ca un om cu cap isi poate imagina cum a mai ajuns acest om presedinte la cate gafe a facut, in special in campania electorala.

Anonim spunea...

Emil, tind sa cred ca, desi nu l-ai votat, ulterior nu ti-a parut rau ca a iesit el. Sa nu imi spui ca ai fi preferat echipa de soc Geoana/Antonescu pentru ca nu te cred.