De câtă forță, sacrificiu, demnitate, conștiință și luciditate este nevoie pentru a putea schimba un sistem tocmai cu oamenii care sunt rezultatul lui?


Abonează-te la sinvlex și pe Facebook !

luni, 14 februarie 2011

Un fleac. M-au suspendat !

Mesaj din partea "apoliticilor" de la forumul educaţional: "Contul tău a fost suspendat temporar. Suspendarea va înceta pe data de 2 Feb 2013, 12:45 PM." Bă' baieţi, pana în 2013, ba' ? Chiar aşa de periculos sunt? Păi guvernul se schimbă în 2012, mă' !; aţi calculat greşit...

9 comentarii:

Daniel Mălăelea spunea...

Glumesti? Se poate intampla asa ceva? Cum sa-ti suspende contul? E un forum public sau a devenit proprietatea doamnei Badea? Cred ca ar fi cazul ca si noi sa ne autosuspendam conturile. Daca este asa, voi posta pe forum un mesaj de solidaritate si nu mai calc pe acolo.

Emilian Avrămescu spunea...

Nu glumesc deloc. Contul sinvlex a fost suspendat, pe motiv ca promovez pe blog un mesaj politic: "Basescu trebuie sa plece !". Pe blog, nu pe forum.

Anonim spunea...

si eu m-am autosuspendat... atentie pe edu nu poti sa iti stergi contul!!!... oricum pierdere de timp si lingai la greu... asta e Ro!!! referitor la Funeriu acesta minte ca si stare patologica curenta pe care o are!!! sa speram ca noul ministru care ii va urma sa fie un adevat ministru al educatiei sicercetarii in RO.
cu stima si consideratie
gabriel teodorescu
cluj-napoca
ps. si pe mine m-au amenintat la fel atat doar ca si eu am spus ca vom discuta in alte conditii... asta e Ro... madame ... colorata bate campii la greu... oricum este paltita pt asa ceva!!! ... asta e Ro

Daniel Mălăelea spunea...

http://forum.portal.edu.ro/index.php?showtopic=139841
Pe mine nu m-au amenintat niciodata. Nu-i mai suport pe Borodi si ai lui de mult timp. Din solidaritate, nu mai intru pe acel forum. Nu sterg contul, dar nu mai scriu nimic.Pana si acest topic a fost mutat. Nu stiu unde si de ce.

Ioana Gînju spunea...

...ai idee cite bloguri antibasescu sunt in blogosfera? Cite mesaje anti presedinte pe forumuri? Sigur nu e vorba si de altceva ?

Emilian Avrămescu spunea...

Multumesc tuturor pentru sustinere si, in special, lui Daniel.

@Ioana
Am idee. Dar mie mi s-a cerut expres eliminarea acelui motto. Asta pentru ca in postarile mele faceam trimitere la blog, pentru lamurirea anumitor aspecte juridice care deja erau explicate acolo.

Domnu Trandafir spunea...

Cu mare parere de rau aflu asa magarie. N-ar trebui sa ma mai mire.
Sfatul meu: alt cont! Si tot asa. Cat o sa tot suspende? Si: Jos basescu!

LIVIU MARIAN POP spunea...

Emilian
iti ofer posibilitatea de a ma ajuta la intrebarile de pe forml meu
http://liviumarianpop.forumgratuit.ro/
si evident formul FSLI

Anonim spunea...

Si mie mi au suspendat anul trecut contul pentru ca m-am luat de portocala mecanik!Acum reintru in actiune!La revedere si pana la o noua suspendare...:::)))