De câtă forță, sacrificiu, demnitate, conștiință și luciditate este nevoie pentru a putea schimba un sistem tocmai cu oamenii care sunt rezultatul lui?


Abonează-te la sinvlex și pe Facebook !

miercuri, 24 februarie 2010

Vânătoarea de unităţi de învăţământ iniţiată de I.S.J. Constanţa nemulţumeşte sindicatul

Un comentariu:

Adriana- mama spunea...

Admirabil ca si-au expus punctul de vedere, sunt singurii, se pare, sau poate nu stiu eu, pentru ca nu e singurul loc in care restructurarea se face aiurea.
Procedura, atitudinea fata de dascalii scolilor respective, atitudinea fata de parinti si copii...parca am fi niste vite care se muta dintr-un staur in altul. Adica eu ca parinte, daca am libertatea de optiune si nu imi convine unde mi-au trimis copilul, nu il voi muta? ce vor face in cazul unui comportament colectiv? ceea ce au calculat se va duce pe apa sambetei si marea restructurare va fi, din nou, a cata oara, prilej de umilire, disperare, etc.
De ce nu s-a publicat, pe site-ul inspectoratelor, la vedere, lista cu toate scolile care urmau sa fie desfiintate, conform unor criterii si ele afisate si apoi sa se ceara parintilor sa depuna cereri in scolile care nu se desfiintau? ar fi fost un prilej de evaluare externa a scolilor ramase, unele ar fi castigat cativa elevi in plus, altele poate chiar clase in plus, profesorii din scolile desfiintate ar fi fost repartizati pe noile posturi create. Dar problema nu poate fi rezolvata asa. Nu putem avea incredere in parinti si elevi. Ei sunt prosti! si probabil nu stiu ce e bine pentru copiii lor, stiu mai bine 2-3 inspectori si directorii care risca pierderea functiilor.