De câtă forță, sacrificiu, demnitate, conștiință și luciditate este nevoie pentru a putea schimba un sistem tocmai cu oamenii care sunt rezultatul lui?


Abonează-te la sinvlex și pe Facebook !

vineri, 28 ianuarie 2011

sinvlex deranjează sus. Foarte sus

Motto-ul sinvlex "BĂSESCU TREBUIE SĂ PLECE !" şi criticile aduse actualei puteri au ajuns să deranjeze moderatorii forumului educaţional. Am fost acuzat, atât public, cât şi într-un mesaj privat, că mă folosesc de forumul educaţional pentru a-mi promova blogul şi pentru a lansa lozinci politice. Am fost avertizat că de săptămâna viitoare toate link-urile de trimitere către sinvlex vor fi eliminate de forum. 
O parte a schimbului de replici poate fi urmărită aici.  Restul reacţiilor pe care am încercat să le postez a fost cenzurat. 
Evident, nu voi renunţa la motto !

9 comentarii:

Daniel Mălăelea spunea...

Emi, am scris si eu pe edu.ro tot felul de lucruri. I-am atacat pe pedelistii mai tot timpul, dar nu am primit amenintari sau mustrari nici de sus si nici de jos. Nu cred ca este cazul sa ne speriem. Mergem inainte!

Anonim spunea...

I am Yoko70...am deschis un subiect pe forumul rpofesorilor"Il vrem pe Sinvlex inapoi'...l-au sters imediat:))

clarobscur spunea...

păi, la ce te aşteptai, frate, după ce ai cotit blogul înspre politic?
dă-i şi luptă, acum:))

Anonim spunea...

de acord cu clarobscur. inteleg ca blogul asta are legatura cu apararea drepturilor profesorilor, pe cand motto-ul tau are legatura cu presedintele tarii (si cu sustinerea "leaderului opozitiei").

desi majoritatea continutului pare sa aiba de-a face cu profesorii, este clar unde bati.

clarobscur spunea...

nu, nu a vrut să spun asta. mi-am permis o glumă cu Emi pentru că-mi este prieten bun (sper) şi vechi (eh...)
treaba e că blogul, da, a început strângând simpatia profesorilor, indiferent de opţiunile lor politice (că-s şi ei cetăţeni). blogul a durat tot din această nevoie de informare pe care Emi a satisfăcut-o ca nimeni altul.
însă proprietarul blogului a decis, de ceva vreme, să se implice politic nevoalat. fiecare cu convingerile lui, slavă Domnului că încă mai trăim în lumea asta, a micilor libertăţi esenţiale.
ce spuneam eu e că Emi, odată intrat în hora politicului, are de jucat după regulile ei. să nu se plângă, asta mai spuneam. e o opţiune pe care a făcut-o clear mind. nu-l voi compătimi pentru nu ştiu ce piedici i se pun ici sau colo. îmi trebuie o convingere politică similară celei care îl animă în luptă ca să urlu şi eu jos cutare/ sus cutărică. nu o am. nici similară şi nici contrară. nu o am.
bine, Emi mai are varianta de a rupe blogul sinvlex de opţiunile lui politice. dar asta şi-ar dori, moralmente, unii dintre cititorii lui. el tot moralmente are libertatea de a nu face ce i-ar spune cititorii lui. "din această dilemă nu putem ieşi!" dixit:)

Emilian Avrămescu spunea...

@Anonim 31 ianuarie 2011, 12:45
Blogul asta are legatura, in primul rand, cu mine.

@clarobscur
Prieten vechi si bun ca un vin de Niculitel, tu ai inteles prea bine ca n-are rost sa ma explic, pentru ca ar parea ca ma justific. Important este sa se inteleaga ca postul de mai sus nu suna a autocompatimire. Am mai spus-o si cu alte ocazii ca eu nu am senzatia ca fac cu adevarat politica (nici pe blog si nici in particular). E un moment in care cred ca asta e de facut si de spus. Si asta fac si asta spun. EU NU GANDESC POLITIC in adevaratul sens al cuvantului. Asta e politica mea, nu a vreunui partid. E politica blogului meu. Cand n-o sa mai cred, imi iau blogul si plec. Imi iau bilet si plec. Intr-o alta politica.

Anonim spunea...

incep sa cred din ce in ce mai mult ca are legatura stransa cu ipocrizia. hai sa fim seriosi

Emilian Avrămescu spunea...

Pai, hai sa fim seriosi ! Si sa nu ne mai ascundem in anonimat. Ca asa e usor sa te dai painea lui Dumnezeu...

Anonim spunea...

nu cred ca anonimatul unui nimeni de pe net poate sta in calea verticalitatii tale.

priveste sincer si cu detasare ideile pe care le exprimi pe blogul tau si trage o concluzie. dar detasarea sa fie reala, ca altfel nu ajungi la niciun rezultat care sa iti fie de folos.