De câtă forță, sacrificiu, demnitate, conștiință și luciditate este nevoie pentru a putea schimba un sistem tocmai cu oamenii care sunt rezultatul lui?


joi, 7 ianuarie 2010

Am lansat forumul sinvlex

sinvlex are de astăzi şi propriul forum. N-am facut asta pentru că aşa dă bine sau pentru că ar fi la modă. Forumuri pe teme educaţionale şi juridice mai există. Deci, n-ar fi nimic nou în sensul astă. Sper însă ca modul în care este structurat forumul sinvlex să fie unul mai flexibil şi mai uşor de utilizat. Formul sinvlex este, de asemenea, ca şi blogul, un spaţiu al deplinei independenţe de opinie. Nu voi încerca să controlez forumul decât în măsura în care intervenţiile unora ar aduce atingere bunei-cuviinţe şi legalităţii. Acest forum nu-mi aparţine. Este un forum pe care îl vor construi, pas cu pas, membrii săi. Vom dezbate şi vom încerca să rezolvăm împreună problemele juridice pe care le întâmpinăm în unităţile de învăţământ, vom discuta despre reforma sistemului educaţional, despre comunicarea organizaţională din şcoli, despre sindicate şi membrii de sindicat, despre ce-am mai citit, ce-am mai scris şi ce-am mai văzut în jurul nostru.
Aşadar, vă aştept în comunitatea sinvlex  !
Adresa forumului sinvlex este: www.sinvlex.forumulmeu.ro