De câtă forță, sacrificiu, demnitate, conștiință și luciditate este nevoie pentru a putea schimba un sistem tocmai cu oamenii care sunt rezultatul lui?


marți, 8 septembrie 2009

Ce trist !

sinvlex a urcat azi în primele 92 de site-uri din domeniul educaţie/învăţământ, monitorizate de www.trafic.ro,  cu 6.300 de afişări în săptămâna trecută.
De asemenea, conform BlogCounter.com, în mai puţin de un an,  sinvlex a înregistrat peste 72.000 de vizite.

***
Coincidenţă sau nu, ori simplă ironie a sorţii, tot astăzi am fost acuzat, de data aceasta oficial, de către o parte a conducerii sindicatului, că folosesc în mod abuziv denumire de "sinvlex", în ideea de a produce confuzie cu site-ul www.sinv.ro (un site nefuncţional în acest moment). 
De asemenea, s-a afirmat, că afişarea simpatiilor mele politice pe acest blog personal ar fi atras reproşuri din partea conducerii I.S.J. Constanţa, aducând astfel prejudicii imaginii şi prestigiului sindicatului tocmai prin asemănarea dintre sintagmele "sinv" şi "sinvlex". Iau sub beneficiu de inventar această idee, pentru că nu cred că cineva din conducera I.S.J. s-ar fi pretat la aşa ceva. Cred că actuala conducere a I.S.J. are preocupări mult mai serioase. Nu cred că cineva care ştie să citească româneşte ar putea face confuzie între sinv şi sinvlex, în condiţiile în care, încă de la lansarea blogului am precizat clar că acesta nu reprezintă o poziţie oficială a vreunei organizaţii sindicale, ci, strict, una personală. Am explicat ce înseamnă şi sinvlex: sindicate, învăţământ, lege. Am afişat clar, chiar în titlul blogului, că acesta este unul personal, neoficial şi independent, bazat doar dreptul la libera exprimare. Mă gândesc dacă nu cumva tocmai cuvântul  "independent" deranjează cel mai tare. Nu ştiu ce aş putea face mai mult.
Astăzi este o zi tristă. M-au acuzat oameni care, nu numai că nu au citit în viaţa lor un blog, dar nici nu ştiu măcar să deschidă un computer. M-au acuzat oameni care nici măcar nu mi-au citit blogul, dar în ciuda acestui fapt, s-au pronunţat.
Celor care m-au apărat, pentru că au fost şi asemenea OAMENI, le mulţumesc ! Ca şi tuturor cititorilor mei, căror a le promit în continuare articole utile. 


P.S.
www.sinv.ro  şi www.constanţa.sinv.ro sunt două proiecte pe care le-am inţiat tot eu, în anul 2004. Am întâmpinat atunci o opoziţie acerbă din partea unora dintre cei care acum mă acuză.   Totuşi, în 2004, Sindicatul Liber al Salariaţilor din Învăţământul Preuniversitar Constanţa a fost prima organizaţie sindicală din învăţământ cu un site oficial de prezentare. Celălalt site, www.sinv.ro, s-a vrut un fel de portal al sindicatelor din învăţământ, fiind singurul site de gen care  acorda consiliere juridică în mod gratuit, prin e-mail. De aceste două site-uri m-am ocupat benevol până în anul 2007, când am renunţat, neavând suficientă susţinere din partea întregii conduceri. Din anul 2007 cele două site-uri au rămas neactualizate.
În septembrie 2008 am lansat sinvlex. L-am conceput ca pe un proiect personal, din dorinţa de a aduce cât mai multă informaţie utilă, de ordin juridic, membrilor de sindicat şi salariaţilor din învăţământ.