De câtă forță, sacrificiu, demnitate, conștiință și luciditate este nevoie pentru a putea schimba un sistem tocmai cu oamenii care sunt rezultatul lui?


luni, 26 octombrie 2009

Din respect pentru români, pentru credinţă şi pentru tradiţii nu merg la hramuri şi la hore

"Din respect pentru români, pentru credinţă şi pentru tradiţii nu merg la hramuri şi la hore, ca domnii Băsescu şi Geoană. Campania noastră va fi altfel. Eu vreau să-i ascult pe oameni, să mă port cu decenţă şi să am bun-simţ faţă de ei" le-a spus candidatul PNL la preşedinţia României constănţenilor cu care s-a întâlnit duminică.
El le-a cerut locuitorilor municipiului Constanţa, dar şi celor din comunele pe care le-a vizitat - Mihai Viteazu, Corbu, Săcele, Istria - să înţeleagă că această atitudine nu înseamnă slăbiciuine, ci respect şi bun-simţ.
„Nu sunt nici slab, nici timid, nici lipsit de încredere. Când am fost desemnat pentru această funcţie şi am acceptat nu am făcut-o din lipsă de ceva mai bun, ci din convingerea că eu pot fi un preşedinte civilizat şi corect al României" a adăugat Crin Antonescu. „Da, am pretenţia că eu sunt fundamental diferit faţă de Traian Băsescu şi Mircea Geoană pentru că în aproape 20 de ani de politică nu am minţit, nu am fost ipocrit, am recunoscut şi limite şi greşeli, şi ale mele şi ale partidului. Am pretenţia, în faţa lui Băsescu şi a lui Geoană, că eu sunt cinstit şi ei nu, în orice accepţiune am lua acest cuvânt" a mai spus liderul PNL.
În toate localităţile prin care a trecut candidatul PNL i-a invitat pe oameni la vot şi i-a sfătuit să aibă încredere că votul lor contează şi poate schimba destine. Destinele românilor care vor să-şi crească decent copiii, în România, nu în Spania sau Italia.
„Azi trebuie să împiedicăm să rămână preşedinte al României un om care şi-a pierdut măsura, care şi-a încălcat angajamentele, care nu mai ţine cont de instituţii, de parlament şi de oameni" a mai spus candidatul PNL.
Crin Antonescu i-a chemat şi pe constănţeni la Revoluţia Bunului-Simţ. „Revoluţia începe cu votul vostru din 22 noiembrie şi 6 decembrie!"