De câtă forță, sacrificiu, demnitate, conștiință și luciditate este nevoie pentru a putea schimba un sistem tocmai cu oamenii care sunt rezultatul lui?


Abonează-te la sinvlex și pe Facebook !

marți, 23 martie 2010

Cum se explică?

Exprimările ajuridice ale primului ministru mă uimesc, pur şi simplu. Domnul Boc face nişte afirmaţii legate de salarizarea personalului didactic, care n-au niciun fel de logică, niciun fel de acoperire legală. Cum poate un jurist să suţină că sporurile stabilite prin contractele colective sunt ilegale, dacă nicio instanţa nu s-a pronunţat în acest sens? Cu ce drept se "antepronunţă", domnul prim-ministru? Domnul Boc nu cunoaşte legea sau încearcă să ne prostească în faţă. Domnul prim-ministru nu ştie că anumite sporuri, prezente în contractele colective, au fost stabilite în urmă unor expertizări, efectuate conform legii de autorităţi autorizate şi specializate în acest sens? Cum poate domnul Boc să repete întruna că salarizarea se face potrivit OUG 41/2009, când Curtea Constituţională a constatat că această reglementare nu mai este în vigoare? Cât tupeu îţi trebuie să încerci să prosteşti o ţără întreagă, afirmând că personalul didactic a primit deja o majorare salarială de 17%? Domnul Boc nu cunoaşte legea? Dacă nu ştie, pe cine a întrebat premierul ? Cumva pe doamna Vergu? Da? Atunci se explică...

foto: mediafax

3 comentarii:

Anonim spunea...

NU NE MAI MIRA NIMIC IN ACEASTA TARA...BINE CA LE MERGE...TOTUL E MINCIUNA SI BATAIE DE JOC...

adriana spunea...

Mai am un pic si imi crapa inima.Nu mai pot sa vad cum un profesor in drept constitutional minte asa cum a mintit luni seara la "emisiunea independentului Moraru/morariu/ceva de genul". Asa de abitir sustineau enormitati impreuna, ca am plans. Nu mai pot, e prea mult. Poate ca nu mi-am castigat prin munca mea multe drepturi in cer, dar aici pe pamant nu am facut chiar atat de putin, incat sa ma pedepsesc ascult asa ceva. Deci mi-am propus ca niciodata sa nu mai petrec nici 1 minut din viata mea ascultand vreun politician/moderator "independent din Romania". Sa imi ajute Dumnezeu sa pot. Oricum, cu sau fara sa ascult, nu pot singura sa ma apar de raul pe care mi-l fac, decat asa: neantizandu-i.

avu spunea...

Este o lege proasta. Liceul de 3 ani este o mare prostie, rata abandonului scolar va creste substantial, ma refer aici la copiii veniti de pe sate. Este un proiect elaborat (probabil) de un contabil, care prin reducerea orelor de la liceu incearca sa salveze scolile generale.