De câtă forță, sacrificiu, demnitate, conștiință și luciditate este nevoie pentru a putea schimba un sistem tocmai cu oamenii care sunt rezultatul lui?


marți, 17 martie 2009

Nu-mi cer scuze !

Am primit azi o informaţie şi, totodată, un reproş  cum că acest blog îi deranjează pe unii lideri sindicali naţionali şi judeţeni, mai ales din cauza criticilor şi ironiilor (sic!) pe care le-am adus Ministerului Educaţiei şi ministrului Ecaterina Andronescu. Dar nu numai...
Trecând peste penibilul situaţiei, aş vrea să îi anunţ pe toţi cei ofuscaţi în acest sens că, în calitate de simplu cetăţean, plătitor la zi de taxe şi impozite, voi continua să-mi exprim în mod liber opiniile şi argumentele şi voi critica ori de câte ori voi considera de cuviinţă, atât Ministerul Educaţiei, cât şi orice altă autoritate publică locală sau naţională, care, pe banii mei şi ai tuturor celorlalţi români, calcă în străchini, calcă peste lege sau peste cadavrele noastre electorale. Dacă asta deranjează vreun interes personal, de familie, de grup, de castă sau de haită, nu-mi cer scuze.
Pentru cei care nu pricep: sinvlex este un spaţiu privat, independent, dedicat salariaţilor din învăţământ şi, în special, membrilor de sindicat - cei care, de altfel, îmi plătesc şi salariul. Aşa cum am mai spus-o, patronii mei sunt membrii de sindicat.
Din fericire, deocamdată, mulţumită cititorilor mei, sinvlex primeşte aprecieri favorabile şi reprezintă un instrument de lucru util, fapt demonstrat şi de numarul din ce în ce mai mare de vizitatori. 
Nu am pretenţia că opiniile şi afirmaţiile mele reprezintă adevărul absolut, dar le cer tuturor celor care se erijează în eventuali apărători ai valorilor democratice şi ai transparenţei sindicale să-mi respecte dreptul la liberă exprimare. Atât. Deocamdată...