De câtă forță, sacrificiu, demnitate, conștiință și luciditate este nevoie pentru a putea schimba un sistem tocmai cu oamenii care sunt rezultatul lui?


Abonează-te la sinvlex și pe Facebook !

miercuri, 29 aprilie 2009

Ecaterina Andronescu: "nici un profesor nu va primi salariul diminuat"

 „Vin de la ministerul Finanţelor şi am discutat cu dl. ministru Pogea. Foarte clar trebuie să fie că nu se va diminua salariul niciunui cadru didactic. Nici un profesor nu va primi salariul diminuat. Ministerul Educaţiei are fonduri până la sfârşitul acestui an“, a declarat ministrul Educaţiei, dna. Ecaterina Andronescu pentru ziarul "Gândul".
În privinţa aplicării Ordonanţei de urgenţă de blocare a posturilor şi de ocupare a doar 15% din cele vacante, Andronescu spune că această prevedere nu se aplică dascălilor. „Dacă mi se pensionează 10.000 de profesori, eu încadrez tot 10.000 de alte cadre didactice pentru că nu pot desfiinţa clasele.“

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna ziua,

Avem o curiozitate: cum se impaca materialul trimis de dvs pe adresele de email ale scolilor cu interviul dat de dna Purcarea in Telegraf-ul de azi?

Citat din materialul dvs: "persoanele care fac parte din comisii vor refuza sa se implice in activitatile pe care le presupune sustinerea tezei"

Citat din interviul dnei Purcarea : "reprezentantii SLSIP i-au rugat pe profesorii implicati in organizarea tezelor sa nu participe la actiunea sindicala, tocmai pentru ca elevii sa-si poata sustine lucrarile fara probleme".

V-am ramane recunoscatori daca ne-ati lamuri in aceasta privinta.

Grupa sindicala din Liceul "George Calinescu"

Emilian Avrămescu spunea...

Eu, Emilian Avramescu, n-am trimis niciun material pe adresele de e-mail ale scolilor, deci nu stiu despre ce este vorba.
Daca va referiti la vreun material transmis de catre Sindicat, va recomand respectuos sa va adresati conducerii organizatiei, acest blog fiind unul personal, deci neoficial.
Cu respect si ganduri bune !